השתדרג למרפסת זכוכית

כל מי שמכיר את המקלחונים החדישים או את מעקות הזכוכית המודרניים יודע היטב כי זכוכית יכולה להיות עמידה עד מאוד. משמעות הדבר בעיצוב ושיפור הבית ניכרת ביותר. למשל, אם רוצים לשדרג את המרפסת ולהפוך אותה להרבה יותר מיוחדת ניתן גם את זאת לעשות באמצעות פתרונות זכוכית. שיטה לדוגמא תהיה על ידי התקנה של מעין וילון. אם הבנתם לאן אנו חותרים ולאן הדברים מובילים, בוודאי כבר ניחשתם כי אנו מדברים על וילון זכוכית. זהו פתרון דקורטיבי ויעיל שיכול להתאים גם לסגירה של מרפסות.

לא רק בבית
פתרונות כגון וילונות זכוכית יכולים להתאים לבתי מגורים ולדירות גג. פתרונות כאלה וכן מעקות זכוכית או חיפויים יתאימו לא פחות גם למבני משרדים. מרפסות זכוכית יכולות להשתלב נהדר במסעדות ובבתי קפה שיש להם מרפסת וזה נראה נהדר וגם מרגיש מרשים מאוד. הרעיון של השימוש בזכוכית יכול להוכיח את עצמו גם במקרים שבהם רוצים לסגור מרפסת בקלות יחסית, ללא שימוש ביציקות או לבנים. זה יכול להתאים גם למרפסות שמש, כאשר אין רוצים או אין יכולים להשקיע בקונסטרוקציה כבדה אך לא רוצים להתפשר בעניין התוצאה.

ווילונות, סוככים וחיפויים
תכנון של וילונות זכוכית הינו מלאכה למקצוענים. לא כל מי שיודע לסגור מרפסות או להתקין סוככים מסוגל להתקין גם ווילון מסוג זה. זאת ועוד, מלבד היכולת לעבוד עם זכוכית חסונה, נדרש בדרך כלל גם שילוב עם חומרים נוספים, כתשתית או לחיזוק. קונסטרוקציה שעליה תמוקם הזכוכית למען השגת התוצאה המיטבית והנאה ביותר.

יש לצין כי לצד וילון זכוכית ניתן להקים גם חיפויי זכוכית למרפסת, וכך להפוך מרפסת פתוחה לכדי חדר מיוחד. כך מקבלים מצד אחד חדר סגור לגשם ומצד שני, לא סוגרים את התחושה המיוחדת של מרפסת חיצונית. מבעד לזכוכית, אחרי הכל, ניתן לראות את כל מה שנמצא בחוץ. זה לא יוצר רושם שמקטין את הבית אך גם לא מרגישים את השפעת הגשם בחורף. בנוסף, סגירה באמצעות זכוכית מאפשרת חימום או מיזוג של המרפסת ביחד עם הבית כולו.

השאירו פרטים ובואו להתרשם בדירה לדוגמא

תפריט