וילון זכוכית לניצול מלא של חלל המרפסת

דמיינו לעצמכם יום חורף קר שבו אתם לוגמים משקה חם למול תצוגת הברקים שבחוץ. או להבדיל – יום קיץ חם שבו אתם נהנים מהבריזה במרפסת שלכם עם חברים ובירה צוננת. עכשיו הזמן להפסיק לדמיין ולהפוך את החלום למציאות.

אם יש ברשותכם מרפסת שלא מנוצלת באופן מלא – הגיע הזמן לעשות את השינוי באמצעות וילון זכוכית שמתאים לכל סוגי המרפסות: מרפסות שכוללות גינה מקורה באמצעות גג או תקרה וכן מרפסות בבנייני מגורים, משרדים, בתי מלון, חנויות ועוד. האמת היא שלא משנה איזה מרפסת יש לכם כי וילון זכוכית מתאים לכולן.

ואתם יכולים להסיר דאגה מלבכם כי אין צורך בשכירת קבלן מיוחד לצורך ביצוע העבודה, לא מדובר בתהליך ארוך ויקר ובעיקר– הפעולה הפיכה לחלוטין הודות למנגנון הזזה נוח להפעלה בסגנון אקורדיון, כך שנשאר לכם רק להחליט אם אתם מעוניינים במרפסת פתוחה או סגורה.

 

להפוך את המרפסת ללב הפועם שלכם

וילון הזכוכית הופך כל מרפסת מבוזבזת לחלל המרכזי והמועדף בכל מקום – מה שהופך אותו לפתרון אלגנטי שמוסיף שטח שימושי לכל חלל ושמתאים לכל תקציב, עיצוב וסוג של מרפסת (למשל מרפסת ישרה, זוויתית, מצולעת וכו’). בנוסף התקנת וילון זכוכית במרפסת מאפשרת ליהנות מיתרונות נוספים למשל:

  • צמצום בצריכת החשמל הודות לעובדה שוילון הזכוכית מבודד את המרפסת לחלוטין מכל רעש, לכלוך ופגעי טבע כמו רוח, שמש, גשם, קור וכו’.
  • התקנה מהירה ונקייה שנעשית ע”י אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים
  • ניקיון קל ופשוט שמאפשר ניקוי הוילון משני הצדדים
  • אחריות מטעם היצרן לשנתיים

 

ומעל הכל – בטיחות שלמה ומושלמת הודות לעובדה שהוילון עומד בדרישות תו התקן האירופאי המחמיר. אמנם וילון זכוכית למרפסת עשוי כולו (פרופיל, מנגנון וזכוכית) מחומרי גלם הכי איכותיים שיש, אבל תו התקן מבטיח שני דברים נוספים: בקרת איכות בכל אחד משלבי היצור ועמידות של הוילון בפני עומסי רוח ועומסים נוספים.

השאירו פרטים ובואו להתרשם בדירה לדוגמא

תפריט